Santa Maria Adası

Sabah kalkar kalkmaz yola düşüyoruz. Hedef az kuzeydeki ada grubu ve yine erken varıp rahat demirlemek istiyoruz. Kuzeydeki adalar anakaraya bir çıt daha uzak ve biraz daha rahat olacağını umuyoruz. Nerde!

İlk önce Budelli adasındaki demir alanına ulaşıyoruz. Geceden kalmış olanlar bile epey fazla. Yeni çıkan birinden açılan boşluğa demirliyoruz. Ama kısa sürede ortalık çok hareketleniyor. Gelip demirleyenler bir de botları indirip hemen yan koydaki kumsala yöneliyorlar. Günübirlik kiralanmış botlar, gezi tekneleri derken koy çorbaya dönüyor. Kumsal da öyle ahım şahım birşey değil. Önünden geçerken bakmıştık. Ama dubalarla o koy tamamen kapatılımış, yasak bölge ilan edilmiş. İnsan merak ediyor gerçekten.

Akşama kadar bu çorba çekilmez deyip hemen yanındaki Santa Maria adasına geçiyoruz. Burası da kalabalık ama daha az hareketli. Güzel de bir boşluk bulup uzunca zincir düşüyoruz. Batı rüzgarına kapalı olsa da biraz solugan alıyor. Sallana sallana günü geçiriyoruz.

Bu park bize yetti. Görmek gerekiyordu. Orjinal planımızdaki gibi sezon dışı gelebilsek çok daha keyifli olurdu. Ama bu kalabalığı çekmeye değecek bir durum yok. Derdimiz koyda demirde duran tekneler değil. Birbirimize çok bi zararımız yok. Ama sürekli gidip gelen onca tekne cidden rahatsız edici. Akşam koyun boşalmış halinde bile 35 tekne sayıyoruz.

Yarın batıya doğru seyre başlamaya karar verdik. Ne kadar gideceğimize yoldaki koyların durumuna göre karar vereceğiz.

Geolocation

41.293128, 9.374367

Add new comment
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Plain text

• No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.