Propriano

03/09/24

2 Eylül Pazartesi sabahı yakınımızdaki Propriano'ya geçip önüne demir atıyoruz. Öncekilere göre bir çıt daha büyük bir kasaba bu. Niyetimiz önce bi botla inip biraz dolaşmak. Hoşumuza giderse marinasına girip 2-3 gün kalırız.

Büyükçe bir liman. Her gün ana karaya gidip gelen devasa feribotlar şehri gölgeliyor. Marina da büyükçe. Ama kasaba çok sevimli değil. Belki vaktinde taş binaları ile çok hoş bir liman köyüydü. Ama turizm çok vahşi girmiş. Yeni binalar zevksiz. Eski taş binalar korunmuş, ama özellikle giriş katları zevksiz bir şekilde dükkan ve restoran haline getirilmiş.

Salı sabahı da botla iniyoruz kasabaya. Biraz daha dolaşıp alışverişimizi yapıyoruz. Geç kahvaltı niyetine de bir pizzacıya çöküyoruz. Hiç düşünmeden birer tane söylüyoruz, ama o aç halimizle bile yarısını paket yaptırmak zorunda kalıyoruz.

Tekneye döner dönmez toparlanıp çıkıyoruz. Kasabanın tek ilginç yanı tekneyi önüne demirlediğimiz mezarlık olabilir! Bu körfeze girerken gördüğümüz güzel bir koy vardı, bari orada kalalım.

Geolocation

41.679655335799, 8.90993104058

Add new comment
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Plain text

• No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.