Girolata

15/09/24

Ajaccio'dan Calvi'ye giderken yolu bölmek için iyi bir körfez.

Manzara muhteşem. Geçen hafta karadan yürüdüğümüz sert yamaçların dibinden seyir yapıyıoruz. Bu koylarda biraz daha vakit geçirmek gerekir, ama önümüzdeki günlerde hava yine karışık. Hazır güneyli bir gün yakalamışken kendimizi Calvi'ye atmak istiyoruz.

Sonbahar artık kendini iyice hissetiriyor. Dün battaniyeleri çıkardık. Seyirde polarlar, hatta sabah erken goretexler giyiliyor. Bunun Büyüada'yken "yazlıkçı kaçıran soğukları" dediğim dönem olduğunu, arkasından yine ılıman havaların geleceğini umuyoruz.

Girolata büyük bir körfez, kasaba körfezin dibinde küçük bir koya kurulmuş. Koyun neredeyse tamamına tonoz döşemişler.

Bir haftadır marinada olduğumuz için biraz daha izole olsun diye dışarda bir demir alanı tercih ediyoruz. Kalabalık olsa sıkıntı olabilir, ama tek tekne için güzel bir yere demir atıyoruz. Çevremizdeki kayalar gerçekten etkileyiz, fotoğraflara ne kadar yansıyor, bilemiyoruz.

Gece az sallantılı geçiyor. Uyutmayacak kadar değil, arada uyandıracak kadar. Beş yıl önce olsa gözümüzü kırpmazdık.

Geolocation

42.34851992509, 8.5835075031449

Add new comment
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Plain text

• No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.