Almerimar kumsalı

21/06/24

Motril ilginç bir yer olmadığı için sabah gün doğumu ile demir alıp yola çıkıyoruz. Bizden de erkenciler var. Az önümüzde üç tekne. Muhtelen kaç gündür esen sert rüzgarlarda Motril marinada kalmışlar. Hava rahatlayınca fırlıyorlar. Birini tanıyoruz. İki gün önce Fuengirola'da yanımızda kaldılar. Cartegena'ya yetişmek için aceleleri vardı, burada mahsur kalmışlar.

Rüzgarsız bir gün bekliyoruz. Motora kuvvet. Bi ara kafadan hafif bir rüzgar ve orantısız dalga geliyor. Biraz kıyıya sokulunca dalga rahatlıyor. Gün boyu iki yönde de epey trafik görüyoruz.

Akşam hava iyice kalacak. Buna güvenerek Almerimar kasabasının karşısındaki plajın açığına demir atıyoruz. Burası bu sahil şeridine göre sevimli bir yer. Yol boyunca ya toki vari yerleşimler ya da kilometrekarelerce sera alanlarından geçtik. Burada manzaramız bi çıt daha sevimli bir kasaba. Arkada da yülselen etkileyici dağlar.

Garip olan 22 Haziran ve hava hala serin. Tahminler 24 dereceyi geçmiyor. Evet, güneş yakıyor ama gölgede, hele biraz da esiyorsa, polarla oturuyoruz. Türkiyeden cehennem sıcağı haberleri gelirlen biz denize giremiyoruz.

Çok rahat bir gece geçiriyoruz.